زبان فرانسه
نوشته شده توسط : nirvana

 

درباره زبان فرانسوی

 

زبان فرانسوی امروزه به زبانی بسیار پرطرفدار تبدیل شده .ین زبان یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد و یکی از دو زبان کاری این سازمان (به همراه انگلیسی ) می باشد . همچنین در سازمان های دیگر بین المللی و یا محلی ، از جمله اتحادیه اروپا ، فرانسه به عنوان زبان رسمی شناخته می شود . 

 فرانسوی ریشه ای هند و اروپایی داشته و  از خانواده زبانهای رومی است که  زبان اصلی حدود 136 میلیون نفر در سراسر جهان می  باشد در این مقاله نگاهی داریم به ساختار و خاستگاه این زبان

 چرا زبان فرانسوی یاد بگیریم؟

 

فرانسوی به همراه زبان انگلیسی ، تنها زبان هایی هستند که در هر پنج قاره از آنها استفاده می شود .بیش از 220 میلیون نفر در دنیا به عنوان زبان اول و یا دوم به فرانسه صحبت می کنند . این زبان ، زبان اصلی در ارتباطات بین المللی به حساب می آید . دومین زبان رایج پس از انگلیسی و ششمین زبان پرطرفدار دنیا ، فرانسوی است که در همه ی قاره ها به صورت تخصصی تدریس میشود . OIF ، سازمان بین المللی کشورهای  فرانسوی زبان است که از 77 کشور مختلف تشکیل شده است . کشور فرانسه ، همچنین بزرگترین شبکه بین المللی موسسات فرهنگی را به بهترین نحو مدیریت و اداره می کند . و دوره  های مربوط به یادگیری زبان فرانسه را برای نزدیک به یک میلیون زبان آموز ، برگزار می کند . 

 

 
 
 

 

فرانسوی زبان رسمی در روابط بین الملل 

 

فرانسه زبان به عنوان زبان کاری و رسمی سازمان ملل متحد ، اتحادیه اروپا ، یونسکو ، ناتو ، کمیته بین المللی برگزاری المپیک ، صلیب سرخ و دادگاه های بین المللی شناخته شده است . هر فردی که قصد کار و فعالیت در این سازمان ها را دارد ، ملزم به یادگیری زبان فرانسه می باشد .

جالب است بدانید که فرانسوی ، زبانی به سوی یادگیری زبانهای دیگر است ، زبانهایی همچون اسپانیایی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، رومانیایی و حتی انگلیسی ، ریشه هایی مشترک با فرانسوی دارند ، به طور مثال نیمی از واژگان زبان انگلیسی مدرن ، از زبان فرانسه گرفته شده است .

 

 




:: برچسب‌ها: #آموزش آنلاین ,#آموزش آنلاین زبان ,#آموزش آنلاین موسیقی,#آموزش آنلاین فرانسوی ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: