ایرانسل رکورددار سرعت اینترنت 5G در شبکه ایران شد
نوشته شده توسط : nirvana

 

اپراتور ايرانسل در سال 99 توانست موفقيت هاي متعددي را بدست آورد. اين موفقيت ها ادامه دار بوده و اين بار ايرانسل توانست توانايي فوق العاده ي خود را در شبکه‌ي 5G کشور نيز به اثبات برساند. شبکه نسل پنجم ايرانسل موفق شد سرعت دانلود خود را به 3.312 گيگابايت بر ثانيه برساند. اين خبر را دکتر بيژن عباسي آرند، مدير عامل ايرانسل، با انتشار پستي در صفحه اينستاگرام خود اعلام نمود. اين بيشترين سرعت است که در شبکه‌ي اينترنتي ايران به ثبت رسيده.

درست در دي ماه همين امسال بود که بالاترين سرعت اينترنت توسط ايرانسل به ثبت رسيد. سرعتي 2.5 گيگابايتي که اينترنت نسل پنجم تا آن زمان در ايران به خود نديده بود.

در همان روز هم اپراتورايرانسل موفق به راه اندازي فناوري 5G براي اولين بار در ايران و در  در مرکز تحقيقات ICT شد. چند روز بعد هم  دومين سايت نسل پنجم در ايران را راه‌اندازي کرد.

سومين سايت فناوري 5G در فضاي بيرون توسط ايرانسل در دانشگاه تربيت مدرس تشکيل شد.

 

 تست سرعتي که روز بيستم بهمن ماه سال 99 در ساختمان مرکزي ايرانسل انجام شد، سرعت دانلود را 3.312 و سرعت آپلود را 109 مگابايت بر ثانيه نشان داد. اما خبرها حاکي از آن است که دستاوردهاي ايرانسل به اينجا ختم نمي شود. به گفته مدير عامل شرکت ايرانسل، سرعت 3.5 گيگابايت بر ثانيه نيز در شبکه 5G ايرانسل مشاهده شده است؛ بنابراين به زودي شاهد سرعت دانلود 4 گيگابايت بر ثانيه در اين شبکه نيز خواهيم بود. همچنين، اين اپراتور در صدد راه اندازي چهارمين سايت نسل پنجم خود در پارک آب و آتش تهران است. با اين کار نه تنها افرادي که تلفن همراه‌شان از فناوري نسل پنجم پشتيباني مي‌کند، بلکه آن‌هايي که به اين فناوري دسترسي ندارند نيز مي‌توانند با استفاده از قابليت Hotspot و اتصال به مودم واي فاي به شبکه 5G ايرانسل دسترسي داشته و از سرعت بالاي اينترنت نيز برخوردار شوند.

 

منبع: وبلاگرندباز





:: برچسب‌ها: خرید سیم کارت , رکورد سرعت اینترنت , اینترنت نسل پنجم , اینترنت5G ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: