نوشته شده توسط : nirvana

گزارش رگولاتوری در نیمه اول تیرماه 1403 افزایش بیشتر سرعت اینترنت برای کاربران ایرانسل در مقایسه با کاربران همراه اول را نشان می دهد.
آمارهای منتشر شده توسط نت سنج پلاس در نیمه اول تیر ماه 1403 نتایج متفاوتی نسبت به آمار گزارش شده رگولاتوری در نیمه اول خرداد 1403 داشته و افزایش سرعت ایرانسل نسبت به همراه اول را نشان می دهد در حالی که سابقا همراه اول در مقایسه با ایرانسل رتبه بالاتری در سرعت اینترنت همراه کشور داشت.
طبق آمار ارائه شده توسط نت سنج پلاس در نیمه اول تیر ماه 1403 اپراتور ایرانسل با 1008 سایت 5G به کاربران خود که از اینترنت همراه سیم کارت ایرانسل استفاده می نمایند، خدمات آخرین نسل اینترنت همراه را ارائه می نماید و همراه اول خدمات اینترنت همراه را با 989 سایت 5G برای مشترکان خود فراهم می نماید.
نت سنج پلاس که سامانه رسمی رگولاتوری می باشد، بر اساس تجربه کاربران در استفاده از اینترنت همراه، بهره مندی از سرعت اینترنت بالاتر برای مشترکان ایرانسلی را در برابر مشترکینی که از اینترنت همراه سیم کارت همراه اول استفاده می نماید ثبت کرده است.
سرعت اینترنت ایرانسل برای کاربران خود در در بازه زمانی نیمه اول خرداد 1403 تا نیمه اول تیر ماه 1403، 13 مگابیت بر ثانیه و سرعت اینترنت برای مشترکان همراه اول 12.9 مگابیت بر ثانیه بوده است.
آمار قبلی منتشر شده توسط رگولاتوری از سامانه نت سنج پلاس در نیمه اول خرداد ماه سال 1403 سرعت اینترنت همراه اول را 13.84 مگابیت بر ثانیه و سرعت اینترنت ایرانسل را 12.64 مگابیت بر ثانیه نشان می دهد. طبق این گزارش ایرانسل با رشد 0.36 مگابیتی و ارائه سرعت 13 مگابیت بر ثانیه به رتبه بالاتری در سرعت اینترنت همراه کشور صعود کرده است و همراه اول با کاهش 0.94 مگابیتی در جایگاه پایین تری نسبت به دیگر اپراتور قرار دارد.
مشترکینی که از اینترنت همراه سیم کارت ایرانسل استفاده می نمایند در مقایسه با آذر ماه سال گذشته (1402) و پیش از تغییر تعرفه اینترنت، 18.72 درصد رشد سرعت اینترنت و مشترکینی که از اینترنت همراه سیم کارت همراه اول استفاده می کنند 12.96 درصد افزایش سرعت اینترنت را تجربه کرده اند.
بر اساس آمارها و گزارش های ارائه شده توسط رگولاتوری اختلاف درصد رشد برای این دو اپراتور تلفن همراه در نیمه اول تیر ماه 1403 نسبت به نیمه اول خرداد ماه 1403 در مقایسه با آذر ماه 1402 کاهش 8.34 درصدی برای اینترنت همراه اول و افزایش 3.32 درصدی برای ایرانسل و ارائه سرعت اینترنت بالاتر این اپراتور به کاربران خود در این بازه زمانی را نشان می دهد.
  ایرانسل در 10 تیرماه امسال همزمان با نخستین روز نمایشگاه الکامپ 1402 و در بازه زمانی گزارش ارائه شده توسط رگولاتوری، در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تست سرعتی بر بستر شبکه بالاتر از  5Gو 5.5G ارائه داد و با رساندن رکورد سرعت دانلود در کشور به بالاتر از 8 گیگابیت بر ثانیه، توانست رکورد دار سرعت اینترنت در کشور باقی بماند.
همزمان با تغییر تعرفه اینترنت در سال گذشته، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد اپراتورها به افزایش 30 درصدی سرعت اینترنت متعهد شده اند و طبق آمار ارائه شده توسط سامانه رسمی نت سنج پلاس سرعت اینترنت در نیمه اول خرداد ماه 1403 همراه اول 21.3 درصد و ایرانسل 15.4 درصد در مقایسه با نیمه دوم آذر ماه سال گذشته افزایش داشته است. این در حالی است که در نیمه اول تیر ماه 1403 اینترنت همراه سیم کارت ایرانسل با سرعت 13 مگابیت بر ثانیه از اینترنت همراه سیم کارت همراه اول با سرعت 12.9 مگابیت بر ثانیه پیشی گرفته است.
سامانه نت سنج پلاس با هدف شفافیت در ارائه خدمات اپراتورهای تلفن همراه و توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در دولت دوازدهم ارائه شد و در دولت سیزدهم نیز شاخص های عملکردی اپراتورها در این سامانه در دسترس قرار گرفت که طبق آمار این سامانه هر دو اپراتور تلفن همراه در ارائه اینترنت همراه با سرعت بالاتر به کاربران خود عملکرد موفقیت آمیز داشته اند.

 

منبع : وبلاگ رندباز 



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

در حال حاضر خرید سیم کارت 0912 مزایای زیادی برای تمامی کاربران دارد. چرا که خطوط 0912 گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است.  از سوی دیگر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ایجاد مشاغل آنلاین، 0912 به علت اعتبار بالایی که دارد، امکان جلب اعتماد مشتری را به فروشندگان داده است. به همین علت خرید و فروش سیم کارت 0912 نسبت به پیش شماره های دیگر از بازخورد بالاتری مواجه است. البته فرصت طلبان از اعتبار بالای این نوع پیش شماره سوء استفاده کرده و مرتکب تخلفاتی شده اند. بدین ترتیب میتوان گفت سیم کارت 0912 نه تنها دارای مزایای زیاد بلکه معایبی دارد که باید به آنها توجه کرد. در ادامه مطلب به مزایا و معایب قدیمی ترین کد های سیم کارت 0912 می پردازیم.

 

کدام کد های سیم کارت 0912 قدیمی هستند؟

همانطور که میدانید پیش شماره 0912 متعلق به اپراتور همراه اول می باشد که در اوایل دهه هفتاد این پیش شماره را عرضه کرد. بدین ترتیب برای محاسبه قدیمی ترین سیم کارت 0912 باید به کد آن توجه کرد. همراه اول در دهه هفتاد سیم کارت 0912 کد 1، کد 2، کد 3، را عرضه کرد بنابراین این سه کد جزو قدیمی ترین سیم کارت های 0912 محسوب می شود.

 

مزایای قدیمی ترین سیم کارت 0912

اعتبار بالا : سیم کارت های 0912 به عنوان قدیمی ترین پیش شماره عرضه شده توسط اولین اپراتور تلفن همراه بین کاربران شناخته شده است. به همین دلیل این نوع سیم کارت به دلیل سابقه طولانی و کیفیت خدمات همواره مورد اعتماد مشتریان است و همچنین با اعتبار بالایی برخوردار است.

 

خدمات با کیفیت بالا : اپراتور همراه اول به عنوان یکی از بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور، پوشش شبکه گسترده ای دارد که این موضوع باعث آنتن دهی بالا، سرعت بالای اینترنت، کیفیت بالای مکالمات تلفنی و پیامکی در مناطق مختلف کشور شده است.

 

افزایش ارزش مالی : با توجه به قدمت و اعتبار بالای سیم کارت 0912 امروزه این پیش شماره جزو گرانترین سیم کارت های کشور محسوب می شود. به همین دلیل سیم کارت 0912 از جمله شماره های رند آن گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است و همچنین این سیم کارت جزو دارایی های مالکین محسوب می شود.

 

نماد موقعیت اجتماعی : همانطور که ذکر شد قدیمی ترین سیم کارت های 0912 دارای شماره های رند خاص زیادی هستند. لازم به ذکر است هر سیم کارتی دارای شماره رند باشد، قیمت و اعتبار آن بالاتر می رود. بدین ترتیب داشتن شماره رند 0912 می تواند به عنوان نمادی از موقعیت اجتماعی بالا در نظر گرفته شود.

 

 

معایب قدیمی ترین سیم کارت 0912

قیمت بالا و هزینه نگهداری : سیم کارت های 0912 با سه کد اول به علت قدمت بالا از قیمت بالاتری نسبت به کد های دیگر دارد که این موضوع می تواند جزو معایب خرید سیم کارت 0912 باشد. از سوی دیگر هزینه نگهداری و تمدید اعتبار این سیم کارت ها ممکن است بیشتر از سیم کارت های جدید 0912 باشد.

 

محدودیت در تغییر مالکیت : انتقال مالکیت قدیمی ترین سیم کارت های 0912 فرآیند پیچیده ای نسبت به سیم کارت 0912 جدید دارند. برای مثال هنگام انتقال مالکیت افراد نیاز به مدارک بیشتری دارند. از سوی دیگر هزینه های مربوط به انتقال مالیک برای سیم کارت های قدیمی 0912 نسبت به کد های دیگر بیشتر است.

 

خطرات امنیتی : سیم کارت های 0912 به دلیل قدمت و شناخته شدگی ممکن است بیشتر در معرض سوء استفاده و کلاهبرداری قرار بگیرند به همین دلیل حفظ امنیت و اطلاعات شخصی در این سیم کارت ها بسیار مهم است.

 

محدودیت در ارائه خدمات : ممکن است برخی از خدمات جدید و نوین برای سیم کارت های قدیمی 0912 در دسترس نباشد و یا با تاخیر ارائه شوند. همچنین ممکن است بروزرسانی های نرم افزاری و خدماتی برای این سیم کارت ها به کندی انجام شود.

 

نتیجه گیری

سیم کارت های 0912 به عنوان قدیمی ترین و معتبر ترین سیم کارت های اپراتور همراه اول، دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. اصلی ترین مزایای این سیم کارت ها اعتبار بالا، پوشش گسترده شبکه و افزایش ارزش آنها است. در حالی که قیمت بالا و محدودیت در تغییر مالکیت از معایب سیم کارت 0912 است. با توجه به نکات ذکر شده در طول این مقاله، کاربران می توانند تصمیم بهتری در رابطه با خرید و استفاده از این سیم کارت ها بگیرند. 

 

 

منبع : وبلاگ رندباز

 



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

چندین روش از جمله ارسال پیامک، کد دستوری، اپلیکیشن همراه من و تماس تلفنی برای استعلام قبض همراه اول وجود دارد.

اولین اپراتور تلفن همراه در کشور برای استعلام و پرداخت صورت‌حساب سیم کارت دائمی همراه اول چندین روش ارائه کرده است که مشترکان می توانند از هریک از روش های ارسال پیامک، شماره گیری کد دستوری، تماس تلفنی و اپلیکیشن همراه من نسبت به پرداخت قبض سیم کارت همراه اول خود اقدام نمایند.

استعلام صورت‌حساب همراه اول علاوه بر مبلغ قبض پایان دوره و میان دوره جزئیات دیگری از جمله ریز صورت‌حساب، مبلغ بسته های اینترنت خریداری شده، مهلت پرداخت قبض، بدهی پیشین، کارمزد و آبونمان، کارکرد سیم کارت، مبلغ کل صورت‌حساب پایان دوره، بستانکاری پیشین، مکالمه درون و برون اپراتوری، رومینگ، درآمد عمومی دولت، پیام کوتاه و چندین مورد دیگر را نمایش می دهد.

پرداخت به موقع قبض تلفن همراه از اهمیت زیادی برخوردار است. در صورتی که قبض تلفن همراه به موقع پرداخت نشود، امکان استفاده از خدمات ارتباطی از جمله برقراری تماس، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت همراه وجود نخواهد داشت. مهلت پرداخت صورت‌حساب همراه اول برای مشترکین دائمی 15 روز است. در صورت عدم پرداخت قبض در 15 روز، سیم کارت به صورت یکطرفه مسدود خواهد شد. البته لازم به ذکر است در صورتی که سیم کارت همراه اول به دلیل عدم پرداخت صورت‌حساب قطع شده باشد، پس از پرداخت قبض حداکثر تا یک ساعت بعد، وصل خواهد شد.

در ادامه مطلب به روش های پرداخت قبض سیم کارت دائمی همراه اول می پردازیم.

ارسال پیامک

مشترکان دائمی همراه اول برای مشاهده صورت‌حساب خود، جزئیات خدمات و سایر اطلاعات مربوط به حساب خود می توانند به شماره "990009" پیامک ارسال نمایند.

با ارسال هر یک از حروف زیر می توان از صورت‌حساب یا سایر خدمات مطلع شد:

-دریافت صورت‌حساب پایان دوره: حرف G

-دریافت صورت‌حساب میان دوره: حرف M

-مشاهده صورت‌حساب سیم کارت: حرف S

-شخصی سازی قبض: حرف T

-مشاهده جزئیات کارمزد خدمات: حرف C

-خدمات مبتنی بر محتوا: حرف K

-خدمات دولت الکترونیک: حرف D

-تعرفه رومینگ همراه اول: حرف RH

-راهنمای قبض چاپی: حرف P

-افزایش مبلغ بستانکاری: حرف B

-ثبت آدرس ایمیل حرف E

-مشاهده ایمیل قبض پایان دوره: EG

-مشاهده ایمیل قبض میان دوره:EM  

-دریافت راهنمای سیستم: حرف H

کد دستوری

یکی دیگر از روش های مشاهده و پرداخت صورت‌حساب همراه اول برای مشترکان دائمی استفاده از کد دستوری است.

با شماره گیری کد دستوری "#111*10*" می توان قبض پایان دوره سیم کارت و شماره گیری کد دستوری "#112*10*" می توان قبض میان دوره سیم کارت دائمی همراه اول را مشاهده نمود.

پس از شماره گیری کدهای دستوری، پیامکی حاوی شناسه قبض و شناسه پرداخت ارسال می شود که با استفاده از این شناسه ها می توان به صورت غیرحضوری قبض تلفن همراه را پرداخت کرد.

در روش شماره گیری کد دستوری، برای پرداخت صورت‌حساب همراه اول باید شماره 1 انتخاب شود.

کد استعلام

مشترکان دائمی همراه اول برای پرداخت قبض سیم کارت خود از کد دستوری #10* نیز می توانند استفاده نمایند.

با شماره گیری این کد دستوری منوی خدمات صورت‌حساب همراه اول نمایش داده می شود که باید گزینه "مشترکین دائمی" انتخاب شود و بعد از آن شماره سیم کارت دائمی همراه اول که قصد پرداخت صورت‌حساب آن را دارند وارد شود.

سپس می توان قبض میان دوره یا پایان دوره را انتخاب کرده و با وارد کردن شماره 1، مرحله پرداخت آغاز شود.

اپلیکیشن همراه من

مالکان سیم کارت دائمی همراه اول با نصب اپلیکیشن رایگان "همراه من" که برای استفاده از خدمات همراه اول می باشد، می توان با مراجعه به قسمت صورت‌حساب، جزئیات قبض تلفن همراه خود را مشاهده نموده و پرداخت نمایند.

پرتال همراه اول

مشترکان همراه اول می توانند با مراجعه به وبسایت https://mci.ir وارد حساب کاربری خود شده و علاوه بر مشاهده جزئیات صورت‌حساب سیم کارت خود، قبض را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

لینک پرداخت

همراه اول در پیامک ارسالی صورت‌حساب برای مشترکین دائمی، لینک پرداخت را نیز ارسال می نماید که با کلیک بر روی لینک و ورود به درگاه پرداخت می توان قبض را به صورت مستقیم و سریع پرداخت نمود.

تماس تلفنی

پرداخت قبض برای مشترکان دائمی همراه اول از طریق تماس با شماره های 9990، 9999 و تلفن گویای 100 نیز امکان پذیر است.

پرداخت به موقع صورت‌حساب امکان استفاده از خدمات ارتباطی اپراتورهای تلفن همراه را فراهم می نماید. همراه اول چندین روش دسترسی سریع و آسان به مشاهده صورت‌حساب و پرداخت آن را برای مالکان سیم کارت دائمی همراه اول ارائه کرده است. شماره گیری کد دستوری، ارسال پیامک، استفاده از لینک پرداخت، تماس تلفنی، وبسایت همراه اول و اپلیکیشن همراه من از روش های پرداخت صورت‌حساب برای مشترکین دائمی می باشند.
 

 

 

منبع : وبلاگ رندباز

 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

 ایرانسل به عنوان یکی از بزرگترین اپراتور های تلفن همراه با هفده سال فعالیت کاری در حوزه سیم کارت امروزه توانسته سیم کارت های دائمی و اعتباری را با 13 پیش شماره مختلف برای کاربران ارائه دهد. سیم کارت ایرانسل به دلیل پوشش گسترده شبکه، آنتن دهی مناسب، سرعت بالای اینترنت و ... در حال حاضر یکی از محبوب ترین اپراتور ها در کشور محسوب میشود. همچنین ایرانسل به دلیل قدمت بالا و موجودی زیاد از شماره های رند و خاص دارای مشترکین زیادی می باشد. ما در ادامه مطلب قصد داریم به نحوه خرید و فروش و معرفی انواع سیم کارت ایرانسل بپردازیم.

 

انواع سیم کارت ایرانسل

سیم کارت دائمی ایرانسل : سیم کارت دائمی ایرانسل، برای افرادی که به دنبال ثبات و خدمات مداوم هستند پیشنهاد مناسبی است. سیم کارت دائمی ایرانسل با ارائه قبض های ماهیانه، امکان مدیریت هزینه ها را برای مالکین فراهم میکند.  

سیم کارت اعتباری ایرانسل : سیم کارت اعتباری ایرانسل برای افرادی که ترجیح می دهند هزینه ها را پیش پرداخت کنند گزینه مناسبی است. در این فرایند کاربران میتوانند اعتبار خود را به صورت دوره ای شارژ کنند.

سیم کارت دیتا ایرانسل : سیم کارت های دیتا ایرانسل تنها برای استفاده اینترنت همراه عرضه شده اند. همچنین سیم کارت دیتا ایرانسل مناسب برای دستگاه های مودم و تبلت ها می باشند.

سیم کارت esim : این نوع از سیم کارت های ایرانسل به صورت داخلی در دستگاه ها تعبیه شده است و نیازی به کارت فیزیکی ندارند.

 

مزایای خرید سیم کارت ایرانسل

اپراتور ایرانسل یکی از گسترده ترین شبکه های تلفن همراه و پیشگامان ارائه خدمات اینترنت همراه در کشور محسوب می شود. از سوی دیگر خدمات پشتیبانی ایرانسل به طور دائم پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران است. بنابراین موارد ذکر شده میتواند جزو اصلی ترین مزایای خرید سیم کارت دائمی و سیم اعتباری ایرانسل باشد.

 

قیمت سیم کارت ایرانسل

به طور کلی قیمت سیم کارت با هر پیش شماره ای بسته به نوع رندی و مباحث دیگر دارد. به همین دلیل تنها روش برای اطلاع از قیمت دقیق سیم کارت مشورت با کارشناسان قیمت گذاری می باشد.

لازم به ذکر است سیم کارت های ایرانسل از قیمت 100 هزار تومان شروع و حدود 10 میلیارد تومان به پایان می رسد.

 

نحوه خرید و فروش سیم کارت ایرانسل

امروزه روش های حضوری و غیر حضوری زیادی برای خرید سیم کارت ایرانسل وجود دارد. برای مثال سایت و اپلیکیشن هایی در خصوص با خرید و فروش سیم کارت طراحی شده اند. از جمله یکی از سایت های تخصصی سیم کارت رندباز می باشد که با در نظر گرفتن تمامی دغدغه های خریداران و فروشندگان این امکان را به افراد داده است تا در سریع ترین زمان ممکن برای خرید و فروش سیم کارت اقدام کنند.

 

نتیجه گیری

در طول این مطلب به مزایا و نحوه خرید و فروش سیم کارت ایرانسل پرداختیم. بدین ترتیب میتوان گفت خرید و فروش سیم کارت های ایرانسل به دلیل مزایا و خدمات متنوع این اپراتور، از اهمیت زیادی برخوردار است. با توجه به نکات ذکر شده در این مقاله، می توانید بهترین تصمیم را در خرید و فروش سیم کارت ایرانسل بگیرید و از خدمات زیاد این اپراتور بهره مند شوید.

 

 

منبع : وبلاگ رندباز

 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

عدم آنتن دهی سیم کارت و پیغام "مشترک مورد نظر خاموش می باشد" در حالی که تلفن همراه روشن است از نشانه های سوختن سیم کارت هستند.

با هر مرتبه خاموش و روشن کردن موبایل به وارد کردن پین کد سیم کارت نیاز است. پین کد هر سیم کارت اختصاصی بوده و در صورت اشتباه وارد کردن آن به دفعات، برای حفظ امنیت اطلاعات شما سیم کارت به حالت تعلیق در می آید. در چنین شرایطی نیاز به مراجعه حضوری به اپراتور سیم کارت خود، ارائه مدارک شناسایی و دریافت پوکه جدید سیم کارت است.

عدم استفاده از سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل باعث سلب امتیاز سیم کارت و واگذاری مجدد آن به فرد دیگری می شود. این فرآیند به صورت سیستمی انجام می شود و نمی توان آن را تغییر داد.

علاوه بر وارد کردن پین کد سیم کارت به صورت اشتباه و عدم استفاده از سیم کارت اعتباری به مدت 3 ماه، عوامل بسیار دیگری از جمله آسیب های فیزیکی مانند سوختن موبایل، شوک الکتریکی و به آب افتادن آن می توانند باعث آسیب به سیم کارت شوند.

در این موارد ممکن است سیم کارت سوخته باشد و ما نیاز به خرید سیم کارت جدید داریم. ما در ادامه مطلب نشانه هایی که به ما میگویند سیم کارت سوخته است را بررسی خواهیم کرد.

·        آنتن ندادن سیم کارت

آنتن نداشتن سیم کارت یکی از نشانه های سیم کارت سوخته است و شاید بتوان گفت اولین نشانه آن است.

البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که در مواردی مانند شرایط محیطی و ضعیف بودن سیگنال شبکه نیز ممکن است با آنتن ندادن سیم کارت روبه رو شویم ولی به محض برطرف شدن آنتن دهی سیم کارت باز می گردد.

عدم استفاده از سیم کارت های اعتباری به مدت 3 ماه باعث سوختن سیم کارت می شود و اگر پس از این زمان سیم کارت را روشن کنیم، آنتن دهی نخواهد داشت. در این زمان عدم آنتن دهی به دلیل سلب مالکیت سیم کارت و سوختن آن است و ارتباطی به شرایط محیطی و سیگنال ضعیف ندارد.

·        پیغام خاموش بودن سیم کارت

شنیدن پیغام مشترک مورد نظر خاموش می باشد" در حالی که گوشی شما روشن است، از نشانه های قطعی سوختن سیم کارت است.

عدم استفاده از سیم کارت برای طولانی مدت، آسیب های فیزیکی نظیر به آب افتادن نیز باعث سوختن سیم کارت خواهند شد.

·        آسیب فیزیکی سیم کارت

افتادن موبایل داخل آب، شوک الکتریکی و سوختن آن می تواند منجر به سوختن سیم کارت شود.

هر یک از این آسیب های فیزیکی می توانند باعث عدم آنتن دهی سیم کارت شوند که نشانه اصلی سوختن سیم کارت است.

چیپ سیم کارت که اصلی ترین قسمت آن برای برقراری ارتباط بین موبایل و سیم کارت است نیز با آسیب فیزیکی دچار مشکل می شود. در صورتی که چیپ دچار خط و خش شود، کارکرد آن با اختلال روبرو شده و نیاز به دریافت سیم کارت جدید است.

·        مشکل در برقراری تماس

یکی از مهم ترین نشانه های سوختن سیم کارت این است که امکان تماس گرفتن با آن وجود ندارد.

در چنین شرایطی برای اطمینان از سلامت سیم کارت ابتدا موجودی سیم کارت را چک می کنیم.

استعلام موجودی سیم کارت همراه اول: #121*10*

استعلام موجودی سیم کارت ایرانسل:#1*141*

پس از استعلام موجودی سیم کارت، در صورتی که موجودی شما برای برقراری تماس کافی بود ولی امکان تماس گرفتن وجود نداشت، سیم کارت شما سوخته است.

*در چه شرایطی باید سیم کارت را بسوزانیم؟

علاوه بر مواردی که به صورت ناخواسته باعث سوختن سیم کارت می شوند، در شرایطی مانند دزدیدن موبایل، گم کردن آن و ... برای جلوگیری از بروز مشکلات حقوقی به مالک سیم کارت توصیه می شود، آن را بسوزاند.

 باید به این موضوع توجه داشت که تنها مالک سیم کارت قادر به سوزاندن آن می باشد و فرد دیگری اجازه چنین کاری را نخواهد داشت.

 

آنتن نداشتن سیم کارت، آسیب فیزیکی سیم کارت یا چیپ آن، پیغام خاموش بودن موبایل در صورت روشن بودن آن و وجود نداشتن امکان برقراری تماس از نشانه های سوختن سیم کارت است.

وارد کردن پین کد اشتباه حین روشن کردن موبایل، عدم استفاده از سیم کارت های اعتباری به مدت 3 ماه، به داخل آب افتادن موبایل یا وارد شدن شوک الکتریکی به آن نیز از دلایل سوختن سیم کارت می باشند.

 

منبع : وبلاگ رندباز



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

در بازار خرید و فروش سیم کارت، برخی پیش شماره ها به دلیل اعتبار بالا از ارزش زیادی برخوردار هستند، به همین دلیل تقاضای خرید آنها نسبت به سیم کارت های دیگر بیشتر است. لازم است ذکر شود اپراتور همراه اول و اپراتور ایرانسل دارای پیش شماره هایی با قدمت زیاد می باشند که این نوع سیم کارت های دو اپراتور بین مشترکین بسیار معتبر هستند و از قیمت بالاتری نسبت به پیش شماره های دیگر برخوردار می باشند.

 

گران ترین سیم کارت همراه اول

اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور رایج با سی سال فعالیت کاری در حوزه سیم کارت، از اوایل دهه هفتاد تا به امروز توانسته 16 پیش شماره دائمی و اعتباری را برای کاربران ارائه دهد. این پیش شماره ها عبارت اند از : 0910، 0911، 0912، 0913، 0914، 0915، 0916، 0917، 0918، 0919، 0991، 0992، 0990، 0993،0993،0996

اما بین این پیش شماره ها، سیم کارت 0912 از همه آنها محبوب تر و معتبر تر است. چرا که سیم کارت 0912 دومین سیم کارت دائمی عرضه شده توسط اپراتور همراه اول کشور است. همچنین سیم کارت 0912 جزو گرانترین سیم کارت های موجود در کشور می باشد.

لازم به ذکر است 0912 دارای ده کد می باشد که اگر بخواهیم به تعیین قیمت سیم کارت پایه این پیش شماره ها بپردازیم گران ترین کد سیم کارت 0912 کد 1 و سیم کارت 0912 کد 2 و ارزان ترین کد سیم کارت 0912 کد 9 و کد 0 می باشد.  

برای معرفی دیگر دلایل محبوبیت سیم کارت 0912 به غیر از قدمت و اعتبار میتوان به پوشش گسترده، کیفیت خدمات، موجود بودن شماره های رند و خاص اشاره کرد.

 

گران ترین سیم کارت ایرانسل

اپراتور ایرانسل به عنوان دومین اپراتور رایج کشور اواسط دهه هشتاد با عرضه سیم کارت 0935 شروع به فعالیت خود کرد و پس از گذشت مدتی پیش شماره های، 0936، 0937، 0938، 0939، 0901، 0902، 0903، 0904، 0905، 0900، را عرضه کرد. سپس در بهمن ماه سال 1390 فروش پیش شماره های جدید 0930، را 0933 آغاز نمود.

سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل تفاوت قیمتی زیادی ندارند اما 0935 به دلیل قدمت زیاد ، از اعتبار بالاتری نسبت به پیش شماره های دیگر ایرانسل برخوردار است. البته ایرانسل نیز دارای شماره های رند زیادی است که با قیمت بیشتری در بازار خرید و فروش می شوند.

یکی دیگر از دلایلی که موجب محبوبیت زیاد 0935 شده است، کیفیت خدمات اینترنت و آنتن دهی و همچنین تنوع شماره ها می باشد.

 

اهمیت قیمت سیم کارت در خرید و فروش

اتمام شماره های قدیمی و توقف فروش سیم کارت صفر بی نام توسط نمایندگی های رسمی، امکان خرید و فروش سیم کارت کارکرده را به افراد داده است. در اوایل آغاز بازار خرید و فروش سیم کارت، بسیاری از فروشندگان دچار ضرر و زیان های مالی شدند چرا که اطلاعی در مورد نحوه خرید و فروش نداشتند. اما پس از گذشت سالها بازار خرید و فروش سیم کارت به قدری گسترده شد که  سایت های تخصصی با ایده های نوآورانه برای توسعه این مدل کسب و کار به وجود آمدند که سایت رندباز یکی از برند های تخصصی خرید و فروش و قیمت گذاری سیم کارت در این حوزه است.

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت سیم کارت

به طور کلی قیمت گذاری دقیق سیم کارت تنها بدست کارشناسان امکان پذیر است که متخصصان بر اساس بررسی مباحثی همچون رند بودن یا نبودن، قدمت پیش شماره، قیمت سیم کارت های مشابه و ... قیمت دقیق و روز سیم کارت را به متقاضیان اعلام می کنند.

 

نتیجه گیری

در طول این مطلب به معرفی گران ترین و معتبر ترین سیم کارت های اپراتور همراه اول و اپراتور ایرانسل پرداختیم. بدین ترتیب سیم کارت 0912 همراه اول و سیم کارت 0935 ایرانسل به دلیل ویژگی ها و مزایای خاص خود نسبت به پیش شماره های دیگر از ارزش مادی و اعتبار بالاتری برخوردارند. حال با توجه به عوامل موثر در قیمت سیم کارت و رعایت نکات مهم در خرید و فروش میتوانید با خیال راحت تر اقدام به خرید و فروش سیم کارت خود نمایید.

 

 

منبع : وبلاگ رندباز



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

با توجه به قیمت صعودی سیم کارت، امروزه بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری به سوی خرید سیم کارت می روند. البته برخی از آنها دچار ضرر و زیان مالی می شوند. چرا که از نکات پیش از خرید و فروش بی اطلاع هستند. به همین علت ما با ارائه این مطلب قصد داریم به معرفی نکات مهم پیش از سرمایه گذاری روی سیم کارت و مناسب ترین پیش شماره برای سرمایه گذاری بپردازیم.

 

کدام سیم کارت برای سرمایه گذاری بهتر است؟

برای سرمایه گذاری روی سیم کارت چندین فاکتور مختلف باید در نظر گرفته شود تا بهترین تصمیم را بگیرید. سیم کارت هایی با پیش شماره 0912 به دلیل اعتبار و قدمت بالا، گزینه مناسب تری نسبت به پیش شماره های دیگر هستند. چرا که سیم کارت 0912 نه تنها با محبوبیت و تقاضای بالای کاربران برخوردار است بلکه گران ترین شماره های کشور متعلق به پیش شماره 0912 می باشد. بدین ترتیب نتیجه میگیریم به مناسب ترین سیم کارت برای سرمایه گذاری های کوچک و بزرگ 0912 با کد های مختلف می باشد.

 

نکات مهم پیش از سرمایه گذاری روی سیم کارت

به جرات میتوان گفت، اکثر ضرر و زیان های معاملات سیم کارت به دو علت است. اولین علت اطلاع نداشتن از قیمت روز سیم کارت و دومین علت خرید و فروش سیم کارت در زمان نامناسب.

 

چرا قیمت سیم کارت در خرید و فروش تاثیر دارد؟

ممکن است برایتان سوال شود که چرا قیمت سیم کارت در خرید و فروش آن با اهمیت بالایی برخوردار است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اگر پیش از خرید از قیمت روز سیم کارت مطلع نشوید ممکن است فروشنده به هر دلیلی سیم کارت را چندین برابر بالاتر از قیمت دقیق آن به شما انتقال دهد و پس از مدت ها که قصد فروش سیم کارت را دارید مجبور به فروش با قیمت پایین تر شوید. به همین علت مشورت با کارشناسان قیمت گذاری سیم کارت پیش از خرید یکی از ضروری ترین نکات است.

 

چه زمانی سیم کارت بخرم و چه زمانی سیم کارت بفروشم؟

همانطور که میدانید سیم کارت 0912 قیمت مشخصی ندارد و مانند بازار طلا و دلار در طول هر مدت با قیمت متنوعی برخوردار است. به همین دلیل باید اطلاعاتی کسب کنید و در زمانی که قیمت سیم کارت ها رو به پایین می آید برای خرید سیم کارت و زمانی که قیمت سیم کارت 0912 افزایشی است برای فروش سیم کارت اقدام کنید. برای اطلاع از این موضوع میتوانید به افرادی که در حوزه خرید و فروش سیم کارت فعالیت دارند مراجعه کنید. همچنین یکی دیگر از نکات ضروری برای جلوگیری از زیان های مالی صبور بودن می باشد. یعنی هیچوقت در فروش سیم کارت عجله نکنید و سیم کارت خود را با قیمت پایین تر به فروش نگذارید.

 

کدام کد 0912 برای سرمایه گذاری بهتر است؟

لازم به ذکر است تمام کد های سیم کارت 0912 برای سرمایه گذاری مناسب است چرا که همه کد های 0912 با اعتبار و پرستیژ بالا و همچنین تقاضای زیاد افراد برخوردار هستند و به طور کل میتوان گفت بسته به نیاز و بودجه سرمایه گذاری خود میتوانید یکی از ده کد 0912 را انتخاب کرده و برای خرید آن اقدام کنید.

خرید سیم کارت 0912 کد 1 : خرید سیم کارت 0912 کد 1 مناسب برای سرمایه گذاری با بودجه 110 میلیون تومان و بالاتر می باشد.

خرید 0912 سیم کارت کد 2 : خرید سیم کارت 0912 کد 2 نیز برای افرادی که قصد سرمایه گذاری با بودجه 55 میلیون تومان و بالاتر را دارند می تواند گزینه مناسبی باشد.

خرید سیم کارت 0912 کد 3 : خرید سیم کارت 0912 کد 3 میتواند یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری باشد. چراکه کد 3 نه تنها جزو سه کد نخست 0912 می باشد و تقاضای بالایی دارد بلکه با قیمت 40 میلیون تومان شروع و تا میلیون ها تومان ادامه دارد.

خرید سیم کارت 0912 کد 4 تا کد 8 : خرید سیم کارت 0912 کد 4، کد 5، کد 6، کد 7، کد 8، جزو اقتصادی ترین کد های 0912 می باشد. یعنی خرید این پنج کد نه تنها نیاز به بودجه زیادی ندارد بلکه فروش آن راحت تر و سود آن نسبت به بودجه شما زیاد می باشد.

خرید سیم کارت 0912 کد 9 و کد 0 : همانطور که میدانید یافتن سیم کارت 0912 کد 1 تا کد 8 صفر بسیار دشوار می باشد. اما کد 9 و کد 0 به علت قیمت پایین تر نسبت به کودهای دیگر در حال حاضر صفر آن موجود می باشد. یعنی شما با بودجه 17 و 15 میلیون و بالاتر می توانید سیم کارت 0912 صفر خریداری کنید.

 

جمع بندی

در طول این مطلب به تمام نکات و معرفی بهترین سیم کارت برای سرمایه گذاری های کوچک و بزرگ پرداختیم. بدین ترتیب با رعایت این نکات و انتخاب سیم کارت مناسب، می توانید سرمایه گذاری موفقی در این حوزه داشته باشید و از بازدهی مناسبی برخوردار شوید. 

 

منبع : وبلاگ رندباز



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

در حال حاضر خرید و فروش سیم کارت بازار پر رونقی را برای افراد ایجاد کرده است. چرا که سیم کارت و خدمات سیم کارت، ابزاری برای ارتباطات داخلی و حتی خارجی شده است. البته سیم کارت ها غیر از ابزاری برای برقراری ارتباط، کاربرد های بسیاری دارند که سرمایه گذاری و خرید و فروش سیم کارت از مهم ترین کاربرد های سیم کارت  است. ناگفته نماند که هر سیم کارتی ارزش سرمایه گذاری ندارد و این موضوع شامل پیش شماره 0912 و شماره های رند و خاص می شود. ما در طول این مطلب قصد داریم به نحوه خرید و فروش سیم کارت 0912 کد 1  تا کد صفر، قیمت پایه کد های0912و نکات ضروری پیش از خرید و فروش سیم کارت بپردازیم.

 

نحوه خرید سیم کارت 0912  

برای خرید سیم کارت 0912 روش های بسیاری وجود دارد که اصلی ترین آنها مراجعه به دفاتر پیشخوان، برقراری ارتباط با کسبه های سیم کارت و در آخر مراجعه به اپلیکیشن و سایت های آگهی می باشد. اما ممکن است برای خرید سیم کارت 0912 از طریق چهار روش اول بسیار زمان بر میباشد تا شما شماره دلخواه خود را پیدا کنید. به همین دلیل سایت های آگهی سیم کارت مانند رندباز به فروشندگان امکان فروش سیم کارت به صورت رایگان و به خریداران امکان جست و جوی سیم کارت دلخواه را داده اند تا افراد بتوانند در هر زمان و هر مکانی به صورت کاملا رایگان تنها با دسترسی به اینترنت برای خرید و فروش سیم کارت اقدام کنند.

 

نکات مهم پیش از خرید سیم کارت 0912

تحقیق و مقایسه قیمت ها :

پیش از هر گونه اقدام به خرید اطلاع از قیمت سیم کارت های مشابه و مشورت با کارشناسان قیمت گذاری سیم کارت یکی از ضرورت ها می باشد. باید در نظر داشته باشید که سیم کارت 0912 امروزه یک کالا برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

 

انتخاب فروشنده معتبر :

در گذشته معتبر ترین روش برای خرید سیم کارت 0912 مراجعه به سایت رسمی همراه اول و یا مراجعه حضوری به نمایندگی های اپراتور همراه اول بود اما در حال حاضر به دلیل اینکه اکثر معاملات به صورت آنلاین و از طریق سایت های آگهی سیم کارت انجام می شوند حتما باید از اعتبار فروشنده و صحت آگهی اطمینان داشته باشید.

 

ملاقات حضوری و انجام معامله :

برای ملاقات با فروشنده یک محل عمومی و امن مانند دفاتر پیشخوان و یا نمایندگی اپراتور سیم کارت مورد معامله را انتخاب کنید. همچنین داشتن مدارک شناسایی در مراحل انتقال مالکیت ضروری می باشد.

 

نحوه فروش سیم کارت 0912

به طور کلی خرید و فروش سیم کارت 0912 با کد های 1 تا کد صفر، نیاز به دقت و رعایت نکات خاصی دارد تا معامله مطمئن و قانونی انجام شود. همچنین نکات زیادی وجود دارد که اگر رعایت شود، در زمان فروش سیم کارت 0912 تاثیر بسزایی دارد.

نکات مهم در فروش سیم کارت 0912

بررسی قیمت سیم کارت :

همانطور که ذکر شد یکی از کاربرد های سیم کارت 0912 ارزش بالای آن است. به همین علت قیمت سیم کارت 0912 در خرید و فروش آن تاثیر بسزایی دارد. پس قبل از اقدام به فروش حتما از قیمت دقیق سیم کارت خود مطلع شوید.

 

تبلیغات و آگهی :

اگر قصد فروش آنلاین از طریق سایت های آگهی دارید، قبل از اقدام به فروش مطمئن شوید که سایت آگهی از بازخورد بالای کاربران برخوردار باشد تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن سیم کارت خود را به فروش برسانید. همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، واتساپ، تلگرام، برای اطلاع رسانی به مخاطبان تاثیر مثبتی در مدت زمان فروش سیم کارت 0912 شما دارد.

 

پاسخگویی سریع :

یکی دیگر از نکاتی که در فروش سیم کارت 0912 شما تاثیر زیادی دارد، پاسخگویی سریع به تماس و پیام های خریداران و همچنین ارائه اطلاعات کامل سیم کارت به خریداران می باشد.

 

کاربرد سیم کارت 0912 در کد های مختلف

خرید سیم کارت کد 1 : سیم کارت کد یک به عنوان اولین کد پیش شماره 0912 گزینه مناسبی برای افزایش اعتبار کسب و کار و همچنین سرمایه گذاری های بزرگ می باشد.

خرید سیم کارت کد 2 : خرید سیم کارت کد 2 یکی دیگر از گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری می باشد. البته سیم کارت کد 2 نسبت به کد 1 از اعتبار کمتری برخوردار است اما در کل می تواند جانشین مناسبی برای کد 1 باشد.

خرید سیم کارت کد 3 : خرید سیم کارت کد 3 مانند سیم کارت 0912 کد 1 و کد 2 برای سرمایه گذاری و افزایش اعتبار برند گزینه خوبی است.

خرید سیم کارت کد 4 : از جمله ویژگی های سیم کارت 0912 کد 4 می توان به اعتبار اجتماعی مناسب برای استفاده شخصی و البته قیمت ارزان تر نسبت به سه کد نخست دارد.

خرید سیم کارت کد 5 : سیم کارت 0912 کد 5 که یکی از اقتصادی ترین کد های 0912 می باشد برای افرادی که با بودجه سی میلیون و بیشتر به دنبال سرمایه گذاری هستند، گزینه مناسبی است. ناگفته نماند که خرید سیم کارت کد 5 برای استفاده شخصی مناسب است.

خرید سیم کارت کد 6  : یکی دیگر از کد های اقتصادی و معتبر سیم کارت 0912 سیم کارت کد 6 می باشد که به طور تغریبی با کد 5 و کد 4 برابری میکند.

خرید سیم کارت کد 7 : سیم کارت 0912 کد 7 نسبت به کد 1 تا کد 6  قیمت مناسب تری دارد که این موضوع میتواند یکی از اصلی ترین مزایای کد 7 باشد.

خرید سیم کارت کد 8 : سیم کارت کد 8 همراه اول که در دهه نود عرضه شد، با این  حال که با قدمت و اعتبار کمتری برخوردار است اما بازار گرمی در خرید و فروش دارد و میتوان گفت بسیاری از افراد به سوی خرید این کد میروند.

خرید سیم کارت کد 9 و کد 0 : سیم کارت کد 9 و کد صفر که به تازگی تولید و عرضه آن از سوی اپراتور همراه اول به پایان رسیده است این دو کد با قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به کد های دیگر دارد و تنها کد های 0912 هستند که در حال حاضر صفر آنها موجود می باشند.

 

منبع : وبلاگ رندباز 



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

با توجه به افزایش قیمت و اعتبار بالای سیم کارت 0912، این پیش شماره غیر از ابزار ارتباطی گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار شده است. به همین دلیل افراد زیادی برای حفظ ارزش نقدینگی خود به سوی خرید و فروش سیم کارت 0912 میروند. از زمان عرضه سیم کارت 0912، قیمت آن صعودی بوده و در بسیاری از مواقع این رشد قیمت از تورم سالانه کشور نیز بیشتر بوده است. ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا سیم کارت 0912 قیمت بالاتری نسبت به پیش شماره های دیگر دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بیان کرد، با توجه به بالارفتن قدمت این پیش شماره، اعتبار آن نیز بالاتر میرود و زمانی که کالا از اعتبار زیادی برخوردار باشد به طور ناخواسته قیمتش نیز افزایش می یابد. روزانه تعداد زیادی سیم کارت 0912 به فروش می رسد اما دغدغه ای که فروشندگان سیم کارت 0912 دارند، مدت زمان فروش می باشد. تمام فروشندگان می خواهند در سریع ترین زمان ممکن سیم کارتشان به فروش برسد که برای این کار یا باید صبر داشته باشند تا سیم کارت خود را به مصرف کننده بفروشند و یا با قیمت کمتر به افراد فعال در حوزه خرید و فروش سیم کارت، سیم کارت خود را واگذار کنند.  سایت رندباز برای رفع این دغدغه فروشندگان اقدام به راه اندازی سامانه فروش فوری کرده است تا سیم کارت ها در سریع ترین زمان ممکن و بدون ضرر و زیان مالی به فروش برسند.

ما قصد داریم در ادامه مطلب به نحوه فروش سیم کارت به صورت فوری و عادی و همچنین مباحثی که پیش از فروش باید به آن توجه کرد بپردازیم.

 

نحوه فروش سیم کارت 0912

روش های زیادی برای فروش سیم کارت 0912 وجود دارد. از جمله این روش ها مراجعه به دفاتر پیشخوان و اپلیکیشن های آگهی می باشد. اقدام به فروش سیم کارت با استفاده از این روش ها چالش های زیادی دارد.

امروزه سایت های آگهی سیم کارت این امکان را به افراد داده اند که بدون هیچ هزینه ای برای فروش سیم کارت خود اقدام کنند. یکی از سایت های آگهی سیم کارت که شما میتوانید با اطمینان خاطر بدون اتلاف وقت و پرداخت هیچ هزینه ای به صورت کاملا رایگان سیم کارت خود را آگهی کنید، رندباز می باشد.

 

نحوه فروش فوری سیم کارت 0912

ممکن است در فروش سیم کارت خود عجله داشته باشید اما قصد فروش به قیمت پایین تر را نداشته باشید. به همین دلیل رندباز تمامی دغدغه های کاربران را در نظر گرفته و با ایجاد سامانه فروش فوری این کار را برای افراد راحت کرده است.

 

نکات ضروری پیش از فروش سیم کارت

کد و شماره :

سیم کارت هایی با کد های اولیه مانند (کد 1، کد 2، کد 3) و شماره های رند و خاص معمولا ارزش بالاتری نسبت به کد های دیگر دارند..

 

تعیین قیمت مناسب :

1-      تحقیق بازار : پیش از هر چیزی بررسی کنید سیم کارت شما در بازار خرید با چه قیمت معامله می شود.

2-      مشورت با کارشناسان سیم کارت : می توانید پیش از فروش با کارشناسان قیمت گذاری سیم کارت رندباز مشورت کنید.

پاسخگویی سریع :

1-      پاسخگویی به تماس ها : به تماس و پیام های خریداران به سرعت پاسخ دهید تا فرآیند فروش تسریع شود.

2-      ارائه اطلاعات کامل : اطلاعات دقیق و کاملی از سیم کارت خود را (شماره، کد سیم کارت 0912، وضعیت مالکیت) ارائه دهید.

ملاقات حضوری :

1-      محل مناسب : برای ملاقات با خریدار، به دفاتر پیشخوان و امور مشترکین مراجعه نمایید.

2-      تکمیل انتقال مالکیت : اطمینان حاصل کنید که تمام مراحل قانونی و اداری انتقال مالکیت به درستی انجام شود.

همراه داشتن مدارک مورد نیاز :

1-      مدارک شناسایی : به همراه داشتن کارت ملی در محل انتقال مالکیت الزامی میباشد.

2-      قبض پرداخت : برای انتقال سیم کارت باید آخرین قبض میان دوره سیم کارت خود را پرداخت کرده باشید.

 

جمع بندی

در طول این مطلب با نحوه فروش فوری و فروش عادی سیم کارت با روش های گوناگون و همچنین نکاتی که قبل از فروش و در زمان فروش سیم کارت باید رعایت کنید آشنا شدیم. مطمئنا اگر تمام نکات ذکر شده را رعایت کنید احتمال فروش سیم کارتتان در سریع ترین زمان ممکن به شدت افزایش می یابد.

 

 

منبع : وبلاگ رندباز



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

مدیر عامل رایتل عنوان کرد: رایتل پرسرعت ترین اینترنت کشور است و این موضوع توسط سازمان تنظیم مقررات تایید شده است.

به گزارش ایرنا- حسین ملازاده، مدیر عامل رایتل در روز پایانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران، در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری هوشمندسازی صنایع بین شرکت خدمات ارتباطی رایتل و هلدینگ های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با حضور عارف نوروزی، مدیرعامل شستا و مدیران عامل هلدینگ های تابعه شستا، اظهار داشت:"شاخص های واضح و شفافی در صنعت ارتباط کشور وجود دارد که به سنجش میزان موفقیت اپراتورها کمک موثر و شایانی می کند"

او در ادامه افزود:"رایتل در مقایسه با اپراتور همراه اول نزدیک به  10 مگابیت بر ثانیه تفاوت سرعت دارد" همچنین رایتل موفق شده است برای اولین بار، طی یک سال گذشته، سرعت خود را دو برابر افزایش دهد.

به این معنی که اینترنت سیم‌ کارت رایتل 10 مگابیت بر ثانیه سرعت بیشتری از اینترنت سیم‌کارت همراه اول دارد.

رایتل پرسرعت ترین اینترنت کشور است و این موضوع به تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسیده است و گزارشی نیز در این زمینه وجود دارد.

در ادامه گزارش ملازاده خاطر نشان کرد: خبرهای خوشی در مجمع اعلام خواهد شد.

با افزایش سود در راستای سودآوری هم در این حوزه توانستیم گام های موثری برداریم و بر همین اساس در زمان برگزاری مجمع طی روزهای آینده، خبرهای خوشی به دست همه خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل با تاکید بر رونمایی از بازارگاه هوش مصنوعی در این نمایشگاه گفت: از آنجایی که رایتل در این مدت توانسته است خود را به عنوان یک اپراتور واقعی مطرح کند، با همکاری سایر نهادها ظرفیت پردازشی برای توسعه در ارتباط هوش مصنوعی آماده کردیم تا بتواند کسب درآمد کند.

در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ تهران، رایتل از دو محصول در حوزه سیم‌کارت اینترنت نیز رونمایی کرد.

ملازاده با اشاره به رونمایی از دو محصول در حوزه سیم‌کارت اینترنت، عنوان کرد: پرونت بیشتر برای دسترسی آسان به اینترنت جهانی و جاهایی که استادان در زمینه دسترسی به  سایت های علمی مشکل دارند، برای مراودات علمی به کار گرفته می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: در پروکسی سایت ها و بازی هایی که دسترسی به آنها سخت است، تمام تلاش را برای دسترسی آسان کرده ایم.

در پایان گزارش ملازاده مدیرعامل رایتل از امضای تفاهم نامه همکاری هوشمند سازی صنایع با 13 هلدینگ شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) خبر داد و گفت: اپراتورها برای حفظ بقای خود در محیط پرتلاطم فناوری ناچار به گسترش هستند. 

این تفاهم نامه با هدف تامین سامانه های هوشمند مدیریت انرژی و آب، پیاده سازی سامانه های پایش و مدیریت نیروگاه های تجدیدپذیر، پیاده سازی سامانه های مدیریت و پایش تصفیه آب، بین شرکت خدمات ارتباطی رایتل و هلدینگ های تابعه شستا منعقد شد.

 او تاکید کرد: تفاهم نامه هوشمند سازی صنایع در راستای ارتقاء جایگاه ایران در زمینه هوش مصنوعی با تکیه بر جهش اقتصاد رقومی و سیاست های مندرج بر برنامه هفتم توسعه، بهره مندی از ظرفیت های هوشمند سازی، هوش مصنوعی صنعتی، گسترش خدمات ارتباطی و تحول دیجیتال در هلدینگ های شستا و افزایش بهره وری و شفافیت عملکرد شرکت های تابعه شستا به اجرا در آمد.

 بر مبنای این تفاهم نامه ارائه خدمات هوشمندسازی و ارتباطی به شرکت های توسعه انرژی تامین، سرمایه گذاری نفت، گاز  پتروشیمی تامین (تاپیکو)، گروه مالی صبا تامین، سرمایه گذاری سیمان تامین، سرمایه گذاری صدر تامین، گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین، کشت و دام و صنایع لبنی تامین، گروه صنعتی بارز، سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو)، شرکت سیمان فارس و خوزستان و افق تامین انرژی سبز توسط شرکت خدمات ارتباطی رایتل به عنوان اپراتور سوم کشور انجام خواهد شد.              

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ از افزایش دوبرابری سرعت اینترنت رایتل طی یک سال گذشته و افزایش سرعت اینترنت رایتل نسبت به اینترنت همراه اول خبر داد. در این گزارش ملازاده از دو محصول در حوزه سیم‌کارت اینترنت رونمایی کرد. 

 

منبع : وبلاگ رندباز



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 شهريور 1403 | نظرات ()