نوشته شده توسط : nirvana

بر اساس گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، برای نخستین بار در کشور امکان خرید سیم کارت های هوشمند این اپراتور با IP استاتیک ( IP Static ) فراهم شده و تمامی متقاضیان حقیقی و حقوقی این سیم کارت ها می توانند از این به بعد به صورت آنلاین نسبت به خرید این محصول از طریق فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل اقدام نمایند.

 

شاتل موبایل به عنوان اپراتور نسل جدید تلفن همراه، اولین و تنها اپراتور ارائه دهنده سیم کارت هوشمند در کشور است که تجربه ای متفاوت را در اختیار مشترکین خود قرار می دهد. سیم کارت های هوشمند این اپراتور با قابلیت اتصال خودکار به هر سه شبکه رادیویی اصلی کشور، به صورت مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل کرده و با انتخاب با کیفیت ترین پوشش شبکه، تجربه ای متمایز را برای مشترک رقم می زند.

 

به طور کلی راهکار سیم کارت هوشمند با IP استاتیک به سازمان ها، شرکت ها، صاحبان کسب و کارها و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی این فرصت را می دهد تا یک شناسه منحصر بفرد، معتبر و دائمی در دنیای اینترنت را بر روی گوشی تلفن همراه یا مودم اینترنت 3G/4G داشته باشند. IP مخفف عبارت " Internet Protocol " در واقع یک عدد چند رقمی است که آدرس هر دستگاه متصل به اینترنت را درون شبکه نشان می دهد. به عبارت دیگر IP نشانی یک کاربر خاص به هنگام ارسال یا دریافت داده درون شبکه می باشد.

 

به طور معمول هر دستگاهی که به اینترنت متصل می شود از طریق یک شناسه چند رقمی در فضای نامحدود اینترنت شناسایی می شود. این آدرس در هر بار اتصال متغیر است و به صورت رندوم انتخاب می شود. در برخی از شبکه ها نیاز است، تنها افراد مشخصی امکان دسترسی به اطلاعات را داشته باشند و از طریق محدود سازی دسترسی کاربران، امنیت شبکه را بالا ببرند. به طور مثال در نظر بگیرید محل کارتان را به دوربین های مدار بسته مجهز کرده اید و قصد دارید تنها به افراد مشخصی امکان رویت دوربین ها را بدهید. در این مواقع می توانید با معرفی IP های کاربران مجاز، دسترسی به اطلاعات دوربین ها را مشخص نموده و اجازه اتصال سایرین به شبکه دوربین های مداربسته محل کارتان را محدود نمایید. برای رسیدن به چنین هدفی، داشتن IP ثابت می تواند کارآمدترین و مفیدترین روش مورد نظر باشد.

 

البته پیاده سازی سیاست دسترسی پذیری بر مبنای IP ثابت و ارائه شناسه منحصر بفرد و معتبر به سازمان ها، اشخاص و صاحبان کسب و کار تنها ویژگی سیم کارت هوشمند شاتل موبایل نبوده و این اپراتور راهکار IP استاتیک مبتنی بر شبکه تلفن همراه را با امکانات بی نظیری دیگری ارائه نموده است که مهمترین آن ایجاد محدودیت دسترسی به حساب ها و خدمات حساس و مدیریت دسترسی و ایمنی اطلاعات، توسط IP بر اساس سیاست امنیتی مشتریان و سازمان ها و افزایش ایمنی سیم کارت های سازمانی به منظور مدیریت دقیق برای دسترسی به شبکه داخلی به تمامی متقاضیان و بدون محدودیت می باشد.

 

علاوه بر این سیم کارت با IP استاتیک شاتل موبایل خدماتی مانند انتقال تصاویر دوربین های مدار بسته ( CCTV ) را آسانتر کرده و ارتباط سیستم های مبتنی بر VoIP را قابل اعتمادتر ساخته و بازی های آنلاین را تسریع و تسهیل می بخشد.

به طور کلی مهمترین کاربردهای IP استاتیک به شرح ذیل می باشد:

·        دوربین های مدار بسته تحت وب

·        اتصال به ویدئو کنفرانس خارج از شبکه داخلی

·        امکان محدود کردن دسترسی به اکانت ها و داده های حساس

·        امکان پیاده سازی سیاست های مدیریت دسترسی پذیری بر مبنای IP ثابت

·        دسترسی آسان از راه دور

·        انتقال آسان فایل ها

·        استفاده از رایانه به عنوان وب سرور و گیم سرور

·        ارتباط قابل اعتماد برای سیستم های مبتنی بر VOIP

·        افزایش ایمنی سیم کارت های سازمانی به منظور مدیریت دقیق دسترسی به شبکه داخلی

 

بنا به اعلام شاتل موبایل، سیم کارت با IP استاتیک این اپراتور در قالب بسته های یک ساله و دوساله در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و متقاضیان می توانند تا تاریخ 20 مهر 1401 نسبت به خرید آن با قیمت تخفیفی اقدام نمایند. در همین راستا اشخاص حقیقی برای سفارش و خرید سیم کارت هوشمند می توانند به فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل مراجعه نموده و یا از طریق تماس با شماره 09981000000 درخواست خود را ثبت نمایند. متقاضیان حقوقی نیز با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سازمانی شاتل موبایل و یا ارسال ایمیل به آدرس b2b@shatelmobile.ir نسبت به خرید سیم کارت های هوشمند اقدام نمایند.

ویژگی های بسته IP استاتیک شاتل موبایل به شرح ذیل می باشد:

 

بسته IP استاتیک یک ساله

بسته IP استاتیک دوساله

سیم کارت هوشمند 3G و 4G

سیم کارت هوشمند 3G و 4G

تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت

تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت

20 درصد تخفیف ویژه

25 درصد تخفیف ویژه

با قیمت تخفیفی 166،000 تومان

با قیمت تخفیفی 272،500 تومان

 

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص، می توانند به وب سایت شاتل موبایل به آدرس www.shatelmobile.ir مراجعه نموده و یا با نشانی پست الکترونیک b2b@shatelmobile.ir مکاتبه کنند. کارشناسان فروش شاتل موبایل نیز به صورت 24 ساعته پاسخگوی کلیه سوالات متقاضیان بوده و افراد می توانند با شماره گیری 09981000000 با آنها در تماس باشند.

منبع:وبلاگ رندباز

 



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

سرویس آوای انتظار از جمله خدمات جذاب و هیجان انگیزی است که به کاربرها اجازه می دهد تا حال و هوای کسی را که با آنها تماس گرفته، عوض کنند و حس بد انتظار پاسخگویی و صدای منقطع بوق را با یک آواز قشنگ یا موسیقی دلنشین جایگزین کنند. سرویس پرطرفدار آوای انتظار فرصتی است برای کلیه مشترکین تا با انتخاب موسیقی دلخواه و فعال سازی آن، حس و حالی جدید را به کسانی که با آنها تماس می گیرند، هدیه دهند.

در همین راستا، همراه اول به عنوان اولین اپراتور فعال در کشور این بار با ارائه طیف گسترده ای از آواهای انتظار، به مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود این فرصت را می دهد تا با هر نوع سلیقه و انتظاری، به هنگام انتظار آهنگ دلخواه خود را جایگزین صدای تکراری و خسته کننده بوق انتظار نمایند.

سرویس آوای انتظار همراه اول از تنوع بالایی برخوردار بوده و نیازی به تنظیمات گوشی هوشمند نداشته و با هر نوع گوشی قابل اجرا می باشد. بنابراین مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول در صورت تمایل می توانند با استفاده از روش هایی که در ذیل آمده، نسبت به فعال سازی، تغییر آهنگ و یا غیر فعال سازی این سرویس اقدام نمایند:

 

1.     روش اول: ارسال پیامک یا SMS

دستورهای مختلف و متنوع اجرا سازی سرویس آوای انتظار با استفاده از پیامک، به عنوان یکی از راحت ترین و ابتدایی ترین روش های مورد استفاده، به صورتی که در زیر آمده قابل اجرا می باشد:

·        نحوه فعال سازی سرویس آوای انتظار:

برای فعال سازی این سرویس، لازم است مشترک کد آوای مورد نظر خود را به سر شماره 8989 ارسال نماید.

·        نحوه تغییر آهنگ سرویس آوای انتظار:

اگر مشترک تمایل به تغییر اهنگ سرویس آوای انتظار دارد، تنها کافی است تا کد آوای جدید را به سر شماره 8989 ارسال نماید.

·        نحوه غیر فعال سازی سرویس:

در صورت تمایل مشترک به غیر فعال سازی سرویس، مشترک باید عدد 5 را به سر شماره 8989 ارسال نماید.

 

2.     روش دوم: استفاده از تلفن گویا یا IVR

یکی دیگر از روش های مورد استفاده مشترکین برای ثبت درخواست های مختلف سرویس آوای انتظار، استفاده از تلفن گویا می باشد که به روش های ذیل قابل اجراست:

·        نحوه فعال سازی سرویس آوای انتظار:

در این روش مشترک لازم است؛ ابتدا با شماره 9990 تماس گرفته و سپس کلیدهای زیر را به ترتیب فشار دهد: ابتدا کلید 2، سپس 2، بعد 1، سپس 2، بعد 2، سپس 1 و در انتها کد آوای مورد نظر و کلید مربع را فشار دهد. ( 2،2،1،2،2،1، کد آوا، مربع )

·        نحوه تغییر آهنگ سرویس آوای انتظار:

در این روش نیز مشترک  باید با استفاده از تلفن همراه خود، ابتدا با شماره 9990 تماس گرفته و سپس کلیدهای زیر را به ترتیب فشار دهد: ابتدا کلید 2، سپس 2، بعد 1،سپس 2و بعد 1 و در انتها کد آوای جدید مورد نظر و کلید مربع را فشار دهد. (2،2،1،2،1، کد آوای جدید، مربع)

·        نحوه غیر فعال سازی سرویس آوای انتظار:

برای این کار نیز مشترک باید از طریق گوشی همراه خود با شماره 9990 را تماس گرفته و ابتدا کلید 2، سپس 2، بعد 2 و سپس 2 را شماره گیری نماید.

 

3.     روش سوم: با استفاده از کدهای دستوری یا USSD

 استفاده از کدهای دستوری یکی از متداول ترین و پرطرفدارترین روش اجرای درخواست های مختلف می باشد که برای سرویس انتظار به روش زیر اجرایی می گردد:

·        نحوه فعال سازی سرویس آوای انتظار:

مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول برای اجرای این درخواست تنها کافی است؛ کد دستوری # کد آهنگ * 221 * 10 * را شماره گیری نمایند.

·        نحوه تغییر آهنگ سرویس آوای انتظار:

در صورت تمایل مشترک به تغییر آهنگ، کاربر باید، درخواست خود را این گونه ارسال نماید: # کد آهنگ جدید * 222 * 10 *

·        نحوه غیر فعال سازی سرویس آوای انتظار:

برای غیر فعال سازی این سرویس نیز، مشترکین باید کد دستوری مقابل را شماره گیری نمایند: # 223 * 10 *

 

البته علاوه بر روش های ذکر شده، در سامانه پرکاربرد همراه من، امکان جستجو، انتخاب و فعال سازی آوای انتظار برای کلیه مشترکین فراهم شده و آنها می توانند در صورت تمایل نسبت به مشاهده آوای انتظار فعال، حذف آوا، دسترسی به آخرین آواها و نواهای برتر اقدام نمایند.

هزینه فعال سازی این سرویس برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول برای مدت 30 روز، برابر با 3،000 ریال که این مبلغ بدون احتساب 9% مالیات ارزش افزوده می باشد. در صورت تغییر آوای انتظار نیز تا 15 روز پس از فعال سازی این سرویس رایگان می باشد و در صورت تغییر آهنگ از روز شانزدهم به بعد مجددا از حساب مشترک مبلغ 3،000 ریال کسر می گردد.

 

علاوه بر خدمات ارائه شده، یکی از کاربردی ترین خدمات اپراتور همراه اول تنوع آهنگ و گستردگی بی نظیر این سرویس می باشد که به راحتی می تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه و نیازی باشد. در حال حاضر نیز به مناسبت ایام عزاداری سید سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام آهنگ ها و آواهای انتظار مناسبتی در این سرویس قرار می دهد که مشترکین می توانند در صورت تمایل با استفاده از روش هایی که در بالا ذکر شده نسبت به فعال سازی آنها اقدام نمایند:

 

نام آوا

خواننده

کد آوا

شب اربعین

حاج مهدی رسولی

88906

میام سمت حرم

حسین سیب سرخی

19639

خبر داری

میثم مطیعی

19972

بگو دلتنگم

مجتبی رمضانی

17903

دوری و دوستی سرم نمیشه

محمد حسین پویانفر

14582

بسه دوری از حرم

محمد حسین حدادیان

10072

کربلات درد و درمونه

رضا نریمانی

32095

شرمندتم

رضا هلالی

19396

زندگی حکمت داره

حسین سیب سرخی

21132

عاشقان حرم

مهدی رسولی

95572

خیال کن الان کربلایی

امیر کرمانشاهی

16643

برم حرم

مجتبی رمضانی

73016

میشه به من اجازه بدی بازم بیام

حسین سیب سرخی

17123

باید خوند

مهدی رسولی

11326

میایم پای پیاده

میثم مطیعی

70333

زیارتنامه می خونم

حسین خلجی

26490

 

منبع:وبلاگ رندباز

 



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 | نظرات ()