نوشته شده توسط : nirvana

اپراتور ایرانسل بسته های اینترنت رومینگ ویژه حج 1403 را معرفی کرده است. کاربران ایرانسلی با دریافت سیم کارت دائمی و تعویض سیم کارت 4G اینترنت رایگان هدیه بگیرند.

 

اینترنت 5G با تعرفه تخفیفی ویژه حجاج

همزمان با فرا رسیدن ایام حج 1403، ایرانسل تخفیف های ویژه ای در مکالمه، پیامک و اینترنت برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

کاربران ایرانسلی تا 31 تیر ماه 1403 می توانند از خدمات ذکر شده با تعرفه های تخفیفی برخوردار شوند که در مقایسه با نرخ خدمات ارتباطی اپراتورهای تلفن همراه در عربستان، مقرون به صرفه تر است.

زائران دارای سیم کارت ایرانسل می توانند در کشور عربستان از خدمات اینترنت رومینگ 5G که در کشورهای امارات متحده عربی، چین، تایلند، هنگ کنگ، قطر و ویتنام نیز قابل استفاده است، بهره مند شوند.

بسته های 60 روزه اینترنت ویژه حجاج با حجم 1.5 گیگ و 425 هزار تومان، 3 گیگ و 600 هزار تومان و 7 گیگ به قیمت 1 میلیون و 300 هزار تومان عرضه می گردد.

بسته 200 هزار تومانی 30 دقیقه مکالمه به علاوه 30 پیامک 7 روزه مناسب زائرانی است که به این خدمات ارتباطی بیشتر احتیاج دارند.

خرید و فعالسازی بسته ها با شماره گیری کد دستوری "#1*4*1111*" و مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من امکان پذیر است.

هر دقیقه تماس داخلی در کشور عربستان، هر دقیقه تماس با ایران و هر دقیقه تماس دریافتی 10 هزار تومان محاسبه می شود همچنین هزینه ارسال هر پیامک 4000 هزار تومان و نرخ هر مگابایت اینترنت همراه بدون فعال سازی بسته 3000 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

هزینه تماس ورودی و خروجی بر مبنای دقیقه و از زمان آغاز مکالمه محاسبه شده و دریافت پیامک رایگان است همچنین روشن کردن تلفن همراه در زمان رومینگ و عدم پاسخگویی به تماس های ورودی، شامل هزینه نخواهد شد.

مشترکان ایرانسلی توجه داشته باشند که با روشن کرد اینترنت رومینگ، دیتای مورد استفاده طبق تعرفه رومینگ محاسبه خواهد شد. بنابراین باید از غیرفعال بودن به روزرسانی خودکار برنامه های تلفن همراه خود اطمینان حاصل نمایند.

سایر توضیحات رومینگ ایرانسل ویژه حج 1403 را از اینجا بخوانید.

 

30 + 20 گیگ اینترنت رایگان با دریافت سیم کارت دائمی ایرانسل

مشترکان دارای سیم کارت اعتباری ایرانسل با تعویض سیمکارت خود به دائمی، می توانند 30 گیگابایت اینترنت رایگان 30 روزه دریافت نمایند همچنین از 1000 دقیقه مکالمه رایگان با مدت اعتبار 1 گیگابایت، مکالمه نیم بها 6 ماهه و 1 گیگ اینترنت رایگان به مدت 5 ماه بهره مند شوند.

فعال سازی این طرح با شماره گیری کد دستوری: "#70*"

ایرانسل با تعویض سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی به کاربران خود 20 گیگ اینترنت رایگان به مدت 14 روز از ساعت 2 تا 10 صبح نیز هدیه می دهد.

فعالسازی این طرح با شماره گیری کد دستوری: "#11*555*"

 

1 + 14 گیگابایت اینترنت رایگان با دریافت سیم کارت 4G

مشترکین می توانند با ارسال شماره دوستان ایرانسلی  خود به سرشماره 3116 و دعوت از آنها برای تبدیل سیمکارتشان به 4G هر دو از 1 گیگ اینترنت رایگان قابل استفاده تا پایان همان روز برخوردار شوند. برای استفاده از این طرح مشترک ایرانسلی باید گوشی با قابلیت اینترنت 4G داشته باشد.

علاوه بر این، با تبدیل سیم کارت قدیمی به سیم کارت 4G و از طریق شماره گیری کد دستوری "#11*555*" 14 گیگ اینترنت رایگان به مشترکان ایرانسل تعلق خواهد گرفت.

 

منبع : وبلاگ رندباز



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

اغلب مسافران در سفرهای بین المللی، رومینگ سیم کارت را فعال می نمایند که هزینه زیادی دارد. استفاده از یک سیم کارت بین المللی برای سفرهای خارجی یا خرید سیم کارتِ کشور مقصد، گزینه مقرون به صرفه تری است.

خرید سیم کارت بین المللی

سیم کارت بین المللی امکان برقراری تماس رایگان هنگام مسافرت های خارجی را فراهم می نماید و به طور کلی با استفاده از این سیم کارت در هرجای دنیا بابت ارسال پیامک و برقراری تماس هزینه کمتری پرداخت می شود و با استفاده از یک حساب آنلاین می توان هزینه های سیم کارت را مدیریت کرد.

بنابراین سیم کارت بین المللی یکی از گزینه های مناسب برای کسانی است که قصد برقراری ارتباط از اروپا با هر کجای جهان را دارند.

خرید سیم کارت محلی

با توجه به هزینه های گزاف رومینگ، بهتر است در کشور مقصد سیم کارت خریداری نموده و با آن تماس برقرار نمایید. در ادامه بهترین اپراتورهای تلفن همراه چندین کشور اروپایی را بررسی خواهیم کرد:

-         سوئیس

 "سوئیس کام"، "سان رایز" و "سالت موبایل" بهترین اپراتورهای تلفن همراه در این کشور هستند. سوئیس کام با 6.6 میلیون مشتری بزرگترین اپراتور این کشور شناخته می شود. برای خرید سیم کارت های اپراتورهای نامبرده داشتن پاسپورت الزامی بوده و می توان بسته نامحدود سیم کارت سوئیس کام را به همراه 10 گیگابایت اینترنت ماهانه با پرداخت دو فرانک فعال کرد.

-         ایتالیا

Vodafone: این اپراتور طیف وسیعی از خدمات را در ایتالیا ارائه می دهد و با پرداخت 30 یورو می توان سیم کارت آن را را فعال نمود. هزینه مکالمه و اینترنت باید به صورت ماهانه پرداخت گردد. این اپراتور تلفن همراه در برخی از کشورهای اروپایی دیگر نیز عملکرد خوبی دارد.

TIM: طرح های مقرون به صرفه این اپراتور و ارائه خدمات گسترده به کاربران، آن را به یکی از محبوب ترین اپراتورهای ایتالیا و اپراتور مناسب برای توریست های این کشور تبدیل کرده است.

Wind: این اپراتور دارای پوشش مناسبی در ایتالیا همچنین خدمات مخابراتی و اینترنتی است. سیم کارت این اپراتور با دارا بودن پوشش اینترنت دیتا در ایتالیا و کشورهای اتحادیه اروپا، بهترین گزینه برای مسافران بین المللی به حساب می آید.

-         اسپانیا

Movistar: زیرمجموعه Telefonica بوده و از بزرگ ترین اپراتورهای تلفن همراه در اسپانیا می باشد که سرویس های 4G و5G ارائه می دهد.

Vodafone: این اپراتور معتبر نیز دارای شبکه های 4G و5G است و ارائه دهنده سرویس های تلفن همراه و اینترنت می باشد.

Orange: این اپراتور بزرگ اسپانیا ارائه دهنده خدماتی در زمینه تلفن همراه، اینترنت، تلویزیون و تلفن ثابت می باشد. با توجه به اینکه سیمکارت این اپراتور در 30 کشور اروپایی قابل استفاده میباشد، گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که به اروپا سفر می کنند زیرا بدون نیاز به تغییر سیم کارت در کشورهای مختلف، می توانند به راحتی تماس برقرار نمایند.

-         فرانسه

Travelwifi: یکی از بهترین سیم کارت های فرانسه می باشد که در بیش از 200 کشور جهان نیز فعال است. این اپراتور ارائه می دهد. با پرداخت 39.95 یورو می توان از 20 گیگابایت اینترنت معتبر در سراسر اروپا، 120 دقیقه تماس و 1000 پیامک به مدت 14 روز بهره مند شد.

اورنج هالیدی: این اپراتور شناخته شده تلفن همراه، ارائه دهنده سیم کارت اعتباری به توریست ها می باشد. با پرداخت 39.99 یورو می توان از تماس ها و پیام های نامحدود در سفر به اروپا، 2 ساعت تماس و 1000 پیامک از اروپا به سایر کشورهای دنیا و 20 گیگ اینترنت استفاده نمود.

-         انگلیس

لایکا موبایل: این اپراتور معروف انگلیسی که هم اکنون به عنوان یک برند معتبر بین المللی شناخته می شود رشد بهتری نسبت به سایر اپراتورهای اروپایی داشته است. این اپراتور با ارائه سیم کارت لایکا تجربه خوبی در زمینه برقراری ارتباط مشتریان در اروپا کسب کرده است همچنین برای سفر به اتحادیه اروپا و آمریکا نیز مناسب می باشد. عضویت در سایت های بین المللی بدون نیاز به پاسپورت و اقامت برای مسافران، از طریق این سیم کارت امکان پذیر است.

 

منبع : وبلاگ رندباز





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور دیجیتال کشور، سالانه و حتی ماهانه طرح هایی را برای مشترکین خود با قصد پیشرفت در خدمات رسانی و آنتن دهی بالای سیم کارت ایرانسل ارائه می دهد. ناگفته نماند زمانی که مشترکین اقدام به فعال سازی طرح های پیشنهادی می کنند، نه تنها از آنتن دهی بالا بلکه از هدایایی برخوردار می شوند. در ادامه مطلب به معرفی طرح ها و جوایز آنها می پردازیم.

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

مشترکین ایرانسل با تبدیل سیم کارت اعتباری ایرانسل به سیم کارت دائمی ایرانسل از هدایای این اپراتور بهره مند خواهند شد. کاربران می توانند 30 گیگابایت اینترنت رایگان یک ماهه، 1000 دقیقه مکالمه رایگان با اعتبار 1 گیگابایت، مکالمه نیم بها (هر دقیقه 30 تومان) به مدت 6 ماه، اینترنت رایگان 1 گیگابایتی 5 ماهه و سیم کارت را با ارسال رایگان دریافت نمایند.

*این طرح با شماره گیری کد دستوری #70* فعال خواهد شد.

تبدیل سیم کارت قدیمی به سیم کارت 4G

کاربران این اپراتور تلفن همراه با تبدیل سیم کارت های قدیمی خود به سیم کارت نسل 4G از طریق برنامه ایرانسل من به صورت کاملا رایگان یا مراجعه حضوری به نماینده های رسمی فروش سیم کارت ایرانسل با پرداخت 8000 تومان، می توانند از 20 گیگابایت اینترنت رایگان از ساعت 2 تا 10 صبح به مدت 14 روز بهره مند شود.

همچنین در صورت پشتیبانی گوشی موبایل از فناوری 4G، مشترکان ایرانسل 14 گیگابایت اینترنت رایگان 30 روزه هدیه خواهند گرفت.

*فعال سازی این طرح با شماره گیری کد دستوری #11*555* امکان پذیر می باشد.

اینترنت رایگان نوروزی ویژه کاربران روبیکا

ایرانسل 15 گیگابایت اینترنت رایگان برای استفاده از برنامه روبیکا به مناسبت نوروز 1403 به کاربران هدیه داده است.

*این طرح با مراجعه به اپلیکیشن "ایرانسل من" فعال خواهد شد.

دعوت از دوستان ایرانسلی برای فعال سازی سیمکارت 4G

مشترکان ایرانسل می توانند با ارسال شماره دوستان ایرانسلی خود به سرشماره 3116 و دعوت از آنها برای تبدیل سیم کارتشان به سیمکارت 4G، 1 گیگابایت اینترنت رایگان دریافت نمایند که تا پایان همان روز دارای اعتبار است.

*این طرح زمانی فعال می شود که فرد برای اولین بار از اینترنت سیم کارت 4G خود استفاده نماید.

کد تخفیف ایرانسل ویژه اینترنت و مکالمه بسته های بوم

مشترکین ایرانسل می توانند بسته ترکیبی بوم شخصی سازی شده خود را که شامل مقدار حجم اینترنت، تعداد دقیقه های مکالمه ایرانسلی و تعداد پیامک های ایرانسلی فارسی متناسب با نیاز کاربر می باشد را، با استفاده از کد تخفیف ایرانسل خریداری نمایند.

دریافت اینترنت رایگان با خرید سیم کارت سیمین ایرانسل

خرید سیم کارت اعتباری سیمین ایرانسل به مبلغ 45000 تومان نیز شامل هدایای ویژه از جمله 5 گیگ اینترنت 5 ماهه، 4 گیگابایت اینترنت هدیه ویژه 3 ماهه، 60 دقیقه مکالمه رایگان، 60 عدد پیامک رایگان و 500 تومان اعتبار اولیه می باشد.

 

منبع : وبلاگ رندباز

 





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

در این روش بدون ضامن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توان از طریق سیم کارت وام گرفت. سیم کارت همراه اول با کدهای یک، دو و سه بیشترین مبلغ وام را دریافت می نمایند، چون دارای قیمت بالاتری در زمان خرید و فروش نیز می باشند. فرد می تواند معادل 90 درصد قیمت سیم کارت خود از وام بهره مند شود.

این وام برای افرادی که سیم کارت  0912 دارند، یکی از راه هایی است که می توانند بدون داشتن سپرده در بانک و بدون فروش اموال در کمتر از یک ساعت وامی به ارزش تقریبی سیم کارت دریافت کنند.

 

مدت زمان انتظار دریافت وام سیم کارت چقدر است؟

این روش فرصت مناسبی برای دریافت وام فوری بدون نیاز به سپرده در حساب بانکی می باشد زیرا با قرار دادن سند سیم کارت 912 برای ضمانت، در کمتر از یک ساعت می توان روی سیم کارت وام گرفت. بدون اینکه سیم کارت شخص طی بازپرداخت وام قطع یا ضبط شود.

 

چه ضمانتی برای دریافت وام سیم کارت لازم است؟

فرد متقاضی باید برای گرفتن وام سیمکارت، باید طی مراجعه حضوری سند سیم کارت خود را به نام شخص وام دهنده یا شرکت وام خودرو انتقال دهد و پس از آن مبلغ مشخص شده در زمان توافق شده توسط شرکت به حساب بانکی فرد واریز می گردد.

پس از اتمام اقساط وام، سیم کارت دوباره به نام شخص وام گیرنده سند زده می شود. طی مدت بازپرداخت وام، فروشنده اجازه فروش سیم کارت را نداشته و سند سیم کارت در رهن شرکت قرار می گیرد.

 

مدت زمان بازپرداخت وام سیم کارت چقدر است؟

مدت بازپرداخت اقساط وام سیم کارت از 4 تا 24 ماه در شرکت های مختلف، متفاوت است. سود این وام 3 درصد می باشد که فرد وام گیرنده در نهایت مبلغی معادل قیمت سیم کارت را پرداخت خواهد کرد.

 

کدام سیم کارت ها می توانند وام دریافت کنند؟

نکته قابل توجه این است که وام سیم کارت فقط به سیم کارت های دائمی 0912 اپراتور همراه اول تهران تعلق می گیرد و سیم کارت های ایرانسل، رایتل و خط های شهرستان حتی با وجود رند بودن با قیمت بالا، مشمول این وام نمی شوند.

 

مزیت این وام نسبت به وام های بانکی چیست؟

وام آزاد شرایط متفاوتی با وام های بانکی دارد. زیرا در این شکل وام فرد با ضمانت اموال شخصی خود مانند خودرو، طلا و سیم کارت و با وثیقه گذاشتن سند آنها وام می گیرد و نیازی به ضمانت سایر افراد ندارد. این شکل وام یک روزه از تسهیلات موسسات خصوصی است که توسط شرکت هایی مانند مجوعه وام خودرو اداره می شود. پرداخت وام نیز سلسله مراتب پیچیده ندارد و به سرعت به حساب فرد واریز می گردد.

از شرکت های بزرگ وام دهنده مانند وام زرین، یا سایر شرکت های معتبر موجود در گوگل میتوان این نوع وام را دریافت کرد.

 

جمع بندی

در طول این مطلب ما سعی کردیم به تمامی مراحل دریافت وام و نحوه تسویه اقساط آن بپردازیم. لازم به ذکر است که برای دریافت وام روی سیم کارت می توانید به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید.

 

منبع : وبلاگ رندباز

 





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nirvana

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی از شناسایی شخصی که با سوء استفاده از سیم کارت فرد دیگری، مزاحمت ایجاد کرده بود شناسایی گردید.

سرهنگ اکبر نصرتی در تشریح این خبر افزود: یکی از شهروندان جهت شکایت از فرد یا افرادی که تصاویر خانوادگی وی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بودند و علاوه بر ایجاد مزاحمت، اقدام به تهدید و آزار هم می کردند، به پلیس فتا مراجعه نمود.

طی اقدامات پلیسی و فنی کارشناسان مربوطه، صاحب سیم کارتی که مزاحمت از طریق آن صورت گرفته بود، شناسایی شد. در بررسی های بعدی مشخص شد صاحب سیم کارت از مزاحمت اطلاعی نداشته و سیم کارت در اختیار پسر وی می باشد.

در روند تحقیقات صورت گرفته از پسر فرد صاحب سیم کارت، وی اظهار بی اطلاعی نمود ولی در نهایت به جرم مرتکب شده خود اعتراف کرده و اقرار کرد که به علت خصومت شخصی و با هدف انتقام جویی از طریق سیم کارت پدرش، مزاحمت ایجاد کرده است.

سرهنگ نصرتی رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی به شهروندان هشدار داد: با توجه به اینکه مالک اصلی، مقصر هرگونه سوء استفاده از سیم کارت است، دارندگان سیم کارت باید در نگهداری سیم کارت های خود دقت لازم را داشته و از واگذاری آن به فرد دیگری خودداری نمایند.

وی در پایان اعلام نمود: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی شهروندان می باشد و عموم مردم می توانند مشکلات خود در خصوص فضای مجازی را با مراجعه حضوری به این پلیس، استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و تماس با مرکز فوریت های سایبری به شماره 096380 در میان بگذارند.

 

منبع : وبلاگ رندباز

 



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1403 | نظرات ()