روی چه سیم کارتی سرمایه گذاری کنیم؟
نوشته شده توسط : nirvana

با توجه به قیمت صعودی سیم کارت، امروزه بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری به سوی خرید سیم کارت می روند. البته برخی از آنها دچار ضرر و زیان مالی می شوند. چرا که از نکات پیش از خرید و فروش بی اطلاع هستند. به همین علت ما با ارائه این مطلب قصد داریم به معرفی نکات مهم پیش از سرمایه گذاری روی سیم کارت و مناسب ترین پیش شماره برای سرمایه گذاری بپردازیم.

 

کدام سیم کارت برای سرمایه گذاری بهتر است؟

برای سرمایه گذاری روی سیم کارت چندین فاکتور مختلف باید در نظر گرفته شود تا بهترین تصمیم را بگیرید. سیم کارت هایی با پیش شماره 0912 به دلیل اعتبار و قدمت بالا، گزینه مناسب تری نسبت به پیش شماره های دیگر هستند. چرا که سیم کارت 0912 نه تنها با محبوبیت و تقاضای بالای کاربران برخوردار است بلکه گران ترین شماره های کشور متعلق به پیش شماره 0912 می باشد. بدین ترتیب نتیجه میگیریم به مناسب ترین سیم کارت برای سرمایه گذاری های کوچک و بزرگ 0912 با کد های مختلف می باشد.

 

نکات مهم پیش از سرمایه گذاری روی سیم کارت

به جرات میتوان گفت، اکثر ضرر و زیان های معاملات سیم کارت به دو علت است. اولین علت اطلاع نداشتن از قیمت روز سیم کارت و دومین علت خرید و فروش سیم کارت در زمان نامناسب.

 

چرا قیمت سیم کارت در خرید و فروش تاثیر دارد؟

ممکن است برایتان سوال شود که چرا قیمت سیم کارت در خرید و فروش آن با اهمیت بالایی برخوردار است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اگر پیش از خرید از قیمت روز سیم کارت مطلع نشوید ممکن است فروشنده به هر دلیلی سیم کارت را چندین برابر بالاتر از قیمت دقیق آن به شما انتقال دهد و پس از مدت ها که قصد فروش سیم کارت را دارید مجبور به فروش با قیمت پایین تر شوید. به همین علت مشورت با کارشناسان قیمت گذاری سیم کارت پیش از خرید یکی از ضروری ترین نکات است.

 

چه زمانی سیم کارت بخرم و چه زمانی سیم کارت بفروشم؟

همانطور که میدانید سیم کارت 0912 قیمت مشخصی ندارد و مانند بازار طلا و دلار در طول هر مدت با قیمت متنوعی برخوردار است. به همین دلیل باید اطلاعاتی کسب کنید و در زمانی که قیمت سیم کارت ها رو به پایین می آید برای خرید سیم کارت و زمانی که قیمت سیم کارت 0912 افزایشی است برای فروش سیم کارت اقدام کنید. برای اطلاع از این موضوع میتوانید به افرادی که در حوزه خرید و فروش سیم کارت فعالیت دارند مراجعه کنید. همچنین یکی دیگر از نکات ضروری برای جلوگیری از زیان های مالی صبور بودن می باشد. یعنی هیچوقت در فروش سیم کارت عجله نکنید و سیم کارت خود را با قیمت پایین تر به فروش نگذارید.

 

کدام کد 0912 برای سرمایه گذاری بهتر است؟

لازم به ذکر است تمام کد های سیم کارت 0912 برای سرمایه گذاری مناسب است چرا که همه کد های 0912 با اعتبار و پرستیژ بالا و همچنین تقاضای زیاد افراد برخوردار هستند و به طور کل میتوان گفت بسته به نیاز و بودجه سرمایه گذاری خود میتوانید یکی از ده کد 0912 را انتخاب کرده و برای خرید آن اقدام کنید.

خرید سیم کارت 0912 کد 1 : خرید سیم کارت 0912 کد 1 مناسب برای سرمایه گذاری با بودجه 110 میلیون تومان و بالاتر می باشد.

خرید 0912 سیم کارت کد 2 : خرید سیم کارت 0912 کد 2 نیز برای افرادی که قصد سرمایه گذاری با بودجه 55 میلیون تومان و بالاتر را دارند می تواند گزینه مناسبی باشد.

خرید سیم کارت 0912 کد 3 : خرید سیم کارت 0912 کد 3 میتواند یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری باشد. چراکه کد 3 نه تنها جزو سه کد نخست 0912 می باشد و تقاضای بالایی دارد بلکه با قیمت 40 میلیون تومان شروع و تا میلیون ها تومان ادامه دارد.

خرید سیم کارت 0912 کد 4 تا کد 8 : خرید سیم کارت 0912 کد 4، کد 5، کد 6، کد 7، کد 8، جزو اقتصادی ترین کد های 0912 می باشد. یعنی خرید این پنج کد نه تنها نیاز به بودجه زیادی ندارد بلکه فروش آن راحت تر و سود آن نسبت به بودجه شما زیاد می باشد.

خرید سیم کارت 0912 کد 9 و کد 0 : همانطور که میدانید یافتن سیم کارت 0912 کد 1 تا کد 8 صفر بسیار دشوار می باشد. اما کد 9 و کد 0 به علت قیمت پایین تر نسبت به کودهای دیگر در حال حاضر صفر آن موجود می باشد. یعنی شما با بودجه 17 و 15 میلیون و بالاتر می توانید سیم کارت 0912 صفر خریداری کنید.

 

جمع بندی

در طول این مطلب به تمام نکات و معرفی بهترین سیم کارت برای سرمایه گذاری های کوچک و بزرگ پرداختیم. بدین ترتیب با رعایت این نکات و انتخاب سیم کارت مناسب، می توانید سرمایه گذاری موفقی در این حوزه داشته باشید و از بازدهی مناسبی برخوردار شوید. 

 

منبع : وبلاگ رندباز





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: